Elite: Dangerous

8 meses 5 días antes #2186 por Oso
Respuesta de Oso sobre el tema Elite: Dangerous
Nuevo cambio en la mecánica de portanaves, la eficiencia del tritio aumenta un 50% más por salto:

forums.frontier.co.uk/threads/elite-dang...iency-update.552672/

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8 meses 5 días antes #2187 por Oso
Respuesta de Oso sobre el tema Elite: Dangerous
support.frontier.co.uk/kb/faq.php?id=531

Lista de codigos de error de conexion del juego.

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7 meses 1 semana antes #2220 por Oso
Respuesta de Oso sobre el tema Elite: Dangerous
Esto ha estado parado, ultimamente no ha habido demasiadas noticias sobre Elite, hasta ayer. Por un lado, Frontier ha hablado sobre Odyssey, la expansión de "piernas" de E.D clarificando dos cosas. Van a incluir cierta compatibilidad con VR, adaptando un modo pantalla dentro de la vista de nuestros headsets, y por otro aunque sí habra un "hub social" en las estaciones (supongo que una habitación por la que moverte y pillar misiones), NO HABRA INTERIORES DE NAVES por el momento.... y yo me cago en todo.

forums.frontier.co.uk/threads/odyssey-up...554223/#post-8690526

Por otro lado, hoy ha aparecido por sorpresa una noticia en Galnet (que llevaba casi un año sin funcionar por decisión de Frontier) sobre el ataque de un grupo terrorista secesionista a varias estaciones imperiales. Estas estaciones se encuentran en apuros y requieren de asistencia en la evacuacíon por parte de todo CMDR que pueda ayudar.

forums.frontier.co.uk/threads/alert-fire...perial-space.554301/

asi que quien tenga una nave equipada con cabinas de pasajeros, quiera ayudar y a su vez ganar unos créditos y reputación Imperial, que se dirija allí.

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7 meses 1 semana antes #2221 por Barbaroja
Respuesta de Barbaroja sobre el tema Elite: Dangerous
El otro día pille el Elite, que estaba en un pack de Humble Bundle donde había varios juegos que me llamaban y lo pillé. Un día de estos me lo instaló para echarle un ojo a ver qué tal.

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7 meses 1 semana antes #2223 por Oso
Respuesta de Oso sobre el tema Elite: Dangerous
YAY!

Galnet ha vuelto! Los CG han vuelto! La historia en E.D ha vuelto!

Resumen del streaming de ayer:

TLDW:
  • Galnet is back--with more frequent posts than before
  • The story they are telling is already written--with a clear start, middle, and end
  • They have a narrative that runs to 2022 (said they feel like DMs in a massive universe)
  • Community Goals are coming back next week
  • rewards for CGs--some might be decals and paint jobs; some will be in game; some may affect a price for a certain thing... or "even grander than that." at 40min mark says something about permits being rewards--possibly--but not going to say what for or where
  • These articles and events might pick up on old story lines
  • Some GN articles will be just news but others will be tied to occurrences in game
  • They have a dev team dedicated to these events
  • They also said, every detail about the burning stations is intentional and there are things for the community to piece together (probably alluding to the goid residue)
  • Seasonal events are coming (not sure if this is new or not?) they said something "spooky" is coming for October
  • The new planetary tech is being applied to all landable planets new and old
  • Atmospheres will not be breathable
  • All suits will be available to all CMDRs--There are a number suits that will be available and some will have specific functions for specific activities
  • Next dev diary has been filmed, they are finishing the editing. It will show a station interior!
  • The Diary should give a good idea of what they are aiming for
  • New ships in Odyssey is yet to be confirmed--not ready to announce anything
  • They keep referencing "things to be discovered" and mentioned not knowing how much they will have to release--information wise--before its all pieced together. (could things already be in game to find?)
  • Reiterated they do not want Galnet articles to send you on a fruitless chase
  • this is just the start of a very big piece of work everyone at Fdev has been working on

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7 meses 1 semana antes #2224 por Oso
Respuesta de Oso sobre el tema Elite: Dangerous

Barbaroja escribió: El otro día pille el Elite, que estaba en un pack de Humble Bundle donde había varios juegos que me llamaban y lo pillé. Un día de estos me lo instaló para echarle un ojo a ver qué tal.


Pues aqui estamos si requiere ayuda, camarada.

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6 meses 4 semanas antes #2241 por Oso
Respuesta de Oso sobre el tema Elite: Dangerous

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6 meses 2 semanas antes #2260 por Oso
Respuesta de Oso sobre el tema Elite: Dangerous
Resumen del segundo diario de desarrollo de Odyssey:
  • Suits can be upgraded and customised
  • Suits can be collected, not just keeping one at a time
  • Multiple copies of same suit can be owned and upgraded differently
  • Three types of social hubs, in starports, outposts and surface ports (was in Polygon article)
  • Talk face to face with mission givers
  • Can negotiate for mission rewards from mission givers
  • Negotiation success dependant on your reputation, influence, experience, faction status
  • Combat and non-combat missions
  • Many missions locations can simply walk to
  • Some missions you will need to travel to (via your ship or Apex)
  • Apex travel will be discussed in another Dev Diary
  • Missions can have items need collecting
  • Scavenger missions available: search/scan area for wreckage & loot
  • Boxes to be searched, unlocked, looted
  • Items carried to ship, or large ones picked up by SRV
  • NPCs can attack you unprovoked
  • Space Legs version of CQC
  • Seamless walking in and out of hangar
  • New rank of Exobiologist
  • Ships will be visible through port glass
  • Mocap used to get fluid human motion, then cleaned-up
  • Plus handkey animations used where needed and appropriate
  • No plans to change in-cockpit animations for Odyssey
  • No answer for emotes at this time (in another Dev Diary?)
  • A lot of different weapon animations
  • Tons of info to come over the coming months
  • "Odyssey is the largest update Elite has ever had"
  • Nothing to discuss on Crossplatform at the moment
  • Nothing to announce on SRVs right now
  • NPCs will differ based on factions that control them
  • Certain services and mission givers will be affected by BGS
  • New missions that will affect BGS
  • Suits must be worn outside of stations
  • Suits will have shields, battery powered
  • NPCs will interact with each other
  • Settlement airlocks are seamless transition
  • No need to wear suit inside sealed environment
  • Settlements can affect BGS, and BGS will affect settlements
  • All of the "pre-alpha development footage" is in-engine game footage
  • No, NPCs do not stand on tables

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